在無規律的內容抽出姓名

 

如果你要喺一格嘅內容抽出姓名,你可能諗到用LEFT、RIGHT、MID果D函數。不過今次有D唔同,我哋要搵喺一堆冇規律嘅儲存格搵,搵到John就得出John,搵到Mary就得出Mary,咁LEFT、RIGHT、MID呢D函數仲有冇用呢?

在無規律的內容抽出姓名

=IF(ISNUMBER(FIND("John",B2)),"John",IF(ISNUMBER(FIND("Mary",B2)),"Mary","Others"))

C2:=IF(ISNUMBER(FIND("John",B2)),"John",IF(ISNUMBER(FIND("Mary",B2)),"Mary","Others"))
  1. 先從中間的FIND解釋:FIND("John",B2)即是在B2找出"John",找到的話就會得出"John"在B2的位置,即是1,因為"John"在B2的第1個字元出現。否則,如果B2內沒有"John",會得出Error。
  2. =ISNUMBER(FIND("John",B2))就是驗證FIND的內容是不是得出數字。是的話得出TRUE,否則是FALSE。所以就是驗證B2有沒有"John"了。
  3. =IF(ISNUMBER(FIND("John",B2)),"John"...就是如果B2內有"John"的話,就得出"John",否則就用同一方式驗證B2有沒有"Mary"了。(即是Nasted IF)
所以儘管儲存格的內容是否規律,運用FIND+ISNUMBER的配搭依然可以要驗證的文字是否在儲存格內。